Prowadzisz swój biznes i chcesz robić dobre wrażenie na swoich klientach i partnerach?

Papeteria biznesowa to jeden z tych elementów, który może wpłynąć na to, jak będą odbierać Cię inni.

Jeśli pracujesz na poziomie premium, koniecznie zadbaj także o oprawę swojej oferty na takim poziomie!

Wybierz szlachetne materiały, techniki i pozwól zachwycić się Twoim klientom podwójnie!

CO WYBRAĆ?

W zależności od tego czym się zajmujesz, będziesz potrzebował/a innych rozwiązań.
Fotografowie ślubni powinni skupić się na tym, żeby finalny produkt trafił w ręce klientów w doskonałej oprawie. Do paczki ze zdjęciami można dorzucić podziękowania czy kod rabatowy na kolejną sesję. Branża beauty powinna mieć w ofercie piękne vouchery, które można podarować innym w prezencie. Z kolei jeśli sygnujesz biznes swoim nazwiskiem, możesz zaprojektować kaligrafowane logo i powielać je chociażby na wizytówkach.

WIZYTÓWKI

W letterpressie najlepiej sprawdza się minimalizm – najpotrzebniejsze informacje i logo wyglądają moim zdaniem najlepiej!

Grzesiek Kogut | Aleksandra Pieściuk | This or That | Będzie Ślub

LOGO

W moim logo postawiłam na lekkość kaligrafii z dużymi literami, mającymi nawiązywać do druku typograficznego. Dla noWEDDING workshop, zależało nam na maksymalnej czytelności i zachowaniu sposobu pisania nazwy (noWEDDING). Z kolei w firmie florystycznej Będzie Ślub stawialiśmy na lekkość i romantyczny minimalizm.

VOUCHERY / PODZIĘKOWANIA

Letterpress, papiery czerpane oraz uszlachetnianie papierów metodą blind print to najczęściej wybierane opcje. Pojedyncze firmy wybierają także opcje w pełni kaligrafowane – to z wiąże się z możliwością zamawiania mniejszych nakładów, ale cena jednostkowa może być droższa (w zależności od długości tekstu)

Aleksandra Pieściuk | Show Me | this or that

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *